Læs flere inspirerende indlæg på min hjemmeside

Jeg har rykket mine indlæg og efterfølgende fortællinger over på min hjemmeside www.interessantesteder.dk og min tilhørende blog www.inspiration.interessantesteder.dk

Kom gerne over og læs historier fra og inspiration til rejser i hovedsaglig Tyskland, Schweiz, Frankrig og Danmark. Enkelte rejsetips vil også gælde f.eks. Italien.

Giv gerne en kommentar med på vejen. Jeg modtager også gerne inspiration til nye steder at besøge og spørgmål til ting, som jeg kan undersøge.

Glæder mig til at se jer på min hjemmeside og blog.

Med venlig hilsen

Katja

Skriv et svar

